Specialized Tarmac Expert Men /2018



SKU
K4989
Cena (z DDV): Redna cena 3.999,00 €
Izdelek lako kupite le v prodajalni.

Quick Overview

Cestno kolo z karbonskim okvirjem in karbonsko sprednjo vilico...

Več informacij
Opis

Okvir: Specialized Tarmac SL6, FACT 10r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, internally integrated seat clamp, 130mm rear spacing
Sprednje vilice: Specialized S-Works FACT carbon
Zadnji menjalnik: Shimano Ultegra 8000, 11-speed
Sprednji menjalnik: Shimano Ultegra 8000, braze-on
Gonilka: Shimano Ultegra R8000; 52/36
Ročice: Shimano Ultegra 8000, 11-speed
Zavorne čeljusti: Shimano Ultegra 8010 direct mount
Verižnik: Shimano Ultegra 8000,11-speed, 11-30
Kolesa: Roval SLX 24 Rims, DT Swiss 350 hubs, DT Swiss Competition spokes, 20/24h
Pedali: Nylon, 105x78x28mm, loose balls w/ reflectors
Plašči: Specialized S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 26-622
Krmilo: Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 123x75mm
Opora krmila: Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt
Sedež: Specialized Toupe Expert Gel, 143mm, hollow titanium rails, Adaptive Edge
Opora sedeža: Specialized S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset
Krmilni ležaj: Integrated
Število prestav: 22
Teža kolesa: Ni podatka
Udobnost vožnje: Srednje udobna Tukaj kliknite za podrobnosti
Opis kolesa: Karbonsko cestno kolo z karbonskim okvirjem. Karbonska sprednja vilica. Oprema v razredu Shimano Ultegra.
Opis proizvajalca: Naš S-Works Tarmac je res optimalno kolo za zmagovanje na največjih etapnih dirkah, vendar je kar velika možnost, da letošnje poletje ne boste dirkali po južni Franciji. A ko rabite kolo s katerim boste odpravili konkurenco na treningih in lokalnih skupinskih vožnjah, je novega Tarmaca Expert precej težko premagati.

Da smo dosegli težo okoli 950 gramov smo uporabili napredno programsko opremo letalske industrije za optimizacijo kompozitov ter revolucionizirali konstrukcijo in razporeditev plasti našega novega okvirja FACT 10r. To je najbolj napreden material in najbolj napredna razporeditev plasti, kar smo jih kdaj izdelali – z optimizacijo oblike, razporeditve in materialov smo težo znižali za skoraj 200 gramov. Tako je, težo okvirja smo znižali za 20 % – popoln recept za vaš naslednji osebni rekord na prelaze.

Nato smo še nadaljnje izboljšali našo tehnologijo Rider-First Engineered™ in zagotovili, da je novi Tarmac tog in udoben na točno pravih mestih. S to prenovo smo tudi posodobili geometrijo – ta temelji na neskončni količini podatkov sistema Retül ter povratnih informacijah profesionalnih kolesarjev. S tem smo lahko razvili učinkovito tekmovalno cestno geometrijo, ki samo še izpopolni odzivnost prednjega dela kolesa in kratko medosno razdaljo, kolo je tako neverjetno odzivno in ima zagotovljen optimalen prenos moči.

Togosti je v presežkih, a za optimalno kvaliteto vožnje je bilo treba misliti tudi na udobje. Zato smo oblikovali novo sedežno oporo in v upogljivost vgradili v zgornjih 120 mm dolžine, tam kjer ni vpeta v okvir, na okvirju pa smo znižali zgornje cevi zadnjega trikotnika in spremenili obliko sedežne cevi. Povečali smo tudi prostor za plašče, tako da lahko uporabite plašče širine do 30 mm, kar pomeni da lahko uporabite 28 mm plašče Turbo Cotton na 24 mm širokih obročih Roval SLX. S tem lahko vozite z nižjim kotalnim uporom in uživate v zmanjšanem kotalnem uporu, večjem oprijemu in večjem udobju. Skupaj z vsem tem se bo Tarmac vozil kot čistokrvno tekmovalno kolo, hkrati pa bo omilil vse nepopolnosti na cestah. Na naslednji dolgi vožnji nam boste hvaležni za to.

In čeprav je vse to super, se zavedamo da je aerodinamika najbolj pomembna stvar s katero lahko naredimo kolo hitrejše. Tekmovalci obeh naših WorldTour ekip Bora-Hansgrohe in Quick-Step Floors konec koncev zahtevajo aerodinamične izboljšave na vsakem kolesu. S tem v mislih je bil naš aerodinamični cilj, da ugotovimo kje lahko dodamo aerodinamične izboljšave, ob tem pa nismo želeli vzeti nič pri lastnostih, zaradi katerih je Tarmac merilo za vsa ostala kolesa. Med šestmesečnim intenzivnim postopkom smo ugotovili, da lahko to naredimo na treh področjih – z novo obliko vilic, nižje postavljenimi zgornjimi cevmi zadnjega trikotnika in njihovo aerodinamično obliko ter v obliki črke D oblikovanima sedežno oporo in sedežno cevjo. Rezultat? V primerjavi z drugimi lahkimi kolesi v kategoriji je kolo za približno 45 sekund hitrejše na razdalji 40 kilometrov. To pa je prihranek moči, ki ga boste občutili ko boste napadali iz prve vrste peletona.

Ta novi Tarmac je že ob nakupu pripravljen na tekmovanja, saj ima vrhunsko skupino Shimano Ultegra 8000, odlične obroče Roval SLX 24, ki so spleteni s pesti DT Swiss, naše najhitrejše plašče S-Works Turbo 26 mm ter Toupé Expert Gel.

  • Karbonski okvir FACT 10r združuje lahko učinkovitost in udobje naše najboljše metode proizvodnje karbona ter našo tehnologijo Rider-First Engineered™, ki zagotavlja, da ima vsak okvir enako odzivnost na vzponih ter zmogljivost na spustih, točno takšno, kakršno pričakujete od Tarmaca.
  • Celotne karbonske vilice S-Works FACT imajo konstrukcijo z zožano krmilno cevjo, kot celota pa zagotavljajo neverjetno togost prednjega dela ter odzivnost za takojšnje pospeške in hitre spuste.
  • 11-redna prestavna skupina Shimano Ultegra 8000 je ekstremno zanesljiva, lahka in natančna.

Info: Za morebitne napake v specifikaciji ne odgovarjamo. Podatke preverite na spletni strani proizvajalca: www.specialized.com

Načini plačila in popusti ob nakupu v trgovini na Ptuju:

  • Ob plačilu z gotovino v trgovini na Ptuju prejmete 13% popust
  • Ob plačilu z katerokoli plačilno kartico v enkratnem znesku v trgovini na Ptuju prejmete 10% popust
  • Ob plačilu na obroke z Diners kartico prejmete 7% popust (možnost do 24 mesečnih obrokov)
  • Ob plačilu na obroke z American kartico ni popusta (možnost do 12 mesečnih obrokov)
  • Možnost plačila na obroke z NKBM obročnimi karticami (prejmete 3% manj popusta, kot je gotovinski popust)
  • Možnost plačila na obroke z NLB obročnimi karticami do 24 mesecev (popust odvisen od števila obrokov)

Nakup v naši spletni trgovini:

  • Zaradi navodil proizvajalca tega kolesa ni mogoče kupiti v naši spletni trgovini, ampak samo v trgovini na Ptuju
Proizvajalec: Specialized ZDA
Modelno leto: 2018
Možnost nakupa: Do razprodaje zalog. Proizvajalec tega enakega artikla nima več v programu prodaje.
Dobavljivost izdelka: Po naročilu. Dobimo ali odpošljemo povprečno v 8 delovnih dneh, če je artikel dobavljiv pri proizvajalcu ali dobavitelju
Posodobljen: 2019 marec

EXTRA d.o.o.

1. Dodatni podatki za kolesa:

Izbira prave velikosti okvirja za kolesa TREK
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa AUTHOR
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa SPECIALIZED
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa ROMET

Izbira prave velikosti okvirja za kolesa GT (v pripravi)
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Torpado (v pripravi)
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Esperia (v pripravi)
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa BMC (v pripravi)
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Pinarello (v pripravi)

2. Dodatni podatki o kolesarskih čevljih:
S spodnjimi tabelami lahko ugotovite točno številko čevlja. V kolikor ste na meji med številkami, vedno izberite večjo številko. Kolesarski čevelj morate izbrati vsaj eno številko večjo kot nosite elegantni čevelj.
Kako izmerimo dolžino stopal (vedno izmerite obe: levo in desno!):


Izbira velikosti - številke čevlja Shimano 
Izbira velikosti - številke čevlja Specialized
Izbira velikosti - številke čevlja Bontrager (v pripravi)
Izbira velikosti - številke čevlja Sidi

3. Dodatni podatki o pravilni izbiri velikosti čelad:

Pravilna izbira čelade Specialized
Pravilna izbira čelade Bontrager

4. Dodatni podatki o pravilni izbiri sedeža:

Pravilna izbira sedeža Specialized
Pravilna izbira sedeža Bontrager (v pripravi)

5. Dodatni podatki o pravilni izbiri cestnega krmila:

Pravilna izbira cestnega krmila vseh proizvajalcev(v pripravi)

6. Dodatni podatki o pravilni izbiri velikosti oblačil:

V pripravi...



Za dodatna vprašanja nas lahko kontaktirate:

Telefon: +386 (0)2/745-01-33 
Telefon: +386 (0)2/745-03-34
E-naslov: eurobike@eurobike.si

Okvir: Specialized Tarmac SL6, FACT 10r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, internally integrated seat clamp, 130mm rear spacing
Sprednje vilice: Specialized S-Works FACT carbon
Zadnji menjalnik: Shimano Ultegra 8000, 11-speed
Sprednji menjalnik: Shimano Ultegra 8000, braze-on
Gonilka: Shimano Ultegra R8000; 52/36
Ročice: Shimano Ultegra 8000, 11-speed
Zavorne čeljusti: Shimano Ultegra 8010 direct mount
Verižnik: Shimano Ultegra 8000,11-speed, 11-30
Kolesa: Roval SLX 24 Rims, DT Swiss 350 hubs, DT Swiss Competition spokes, 20/24h
Pedali: Nylon, 105x78x28mm, loose balls w/ reflectors
Plašči: Specialized S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 26-622
Krmilo: Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 123x75mm
Opora krmila: Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt
Sedež: Specialized Toupe Expert Gel, 143mm, hollow titanium rails, Adaptive Edge
Opora sedeža: Specialized S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset
Krmilni ležaj: Integrated
Število prestav: 22
Teža kolesa: Ni podatka
Udobnost vožnje: Srednje udobna Tukaj kliknite za podrobnosti
Opis kolesa: Karbonsko cestno kolo z karbonskim okvirjem. Karbonska sprednja vilica. Oprema v razredu Shimano Ultegra.
Opis proizvajalca: Naš S-Works Tarmac je res optimalno kolo za zmagovanje na največjih etapnih dirkah, vendar je kar velika možnost, da letošnje poletje ne boste dirkali po južni Franciji. A ko rabite kolo s katerim boste odpravili konkurenco na treningih in lokalnih skupinskih vožnjah, je novega Tarmaca Expert precej težko premagati.

Da smo dosegli težo okoli 950 gramov smo uporabili napredno programsko opremo letalske industrije za optimizacijo kompozitov ter revolucionizirali konstrukcijo in razporeditev plasti našega novega okvirja FACT 10r. To je najbolj napreden material in najbolj napredna razporeditev plasti, kar smo jih kdaj izdelali – z optimizacijo oblike, razporeditve in materialov smo težo znižali za skoraj 200 gramov. Tako je, težo okvirja smo znižali za 20 % – popoln recept za vaš naslednji osebni rekord na prelaze.

Nato smo še nadaljnje izboljšali našo tehnologijo Rider-First Engineered™ in zagotovili, da je novi Tarmac tog in udoben na točno pravih mestih. S to prenovo smo tudi posodobili geometrijo – ta temelji na neskončni količini podatkov sistema Retül ter povratnih informacijah profesionalnih kolesarjev. S tem smo lahko razvili učinkovito tekmovalno cestno geometrijo, ki samo še izpopolni odzivnost prednjega dela kolesa in kratko medosno razdaljo, kolo je tako neverjetno odzivno in ima zagotovljen optimalen prenos moči.

Togosti je v presežkih, a za optimalno kvaliteto vožnje je bilo treba misliti tudi na udobje. Zato smo oblikovali novo sedežno oporo in v upogljivost vgradili v zgornjih 120 mm dolžine, tam kjer ni vpeta v okvir, na okvirju pa smo znižali zgornje cevi zadnjega trikotnika in spremenili obliko sedežne cevi. Povečali smo tudi prostor za plašče, tako da lahko uporabite plašče širine do 30 mm, kar pomeni da lahko uporabite 28 mm plašče Turbo Cotton na 24 mm širokih obročih Roval SLX. S tem lahko vozite z nižjim kotalnim uporom in uživate v zmanjšanem kotalnem uporu, večjem oprijemu in večjem udobju. Skupaj z vsem tem se bo Tarmac vozil kot čistokrvno tekmovalno kolo, hkrati pa bo omilil vse nepopolnosti na cestah. Na naslednji dolgi vožnji nam boste hvaležni za to.

In čeprav je vse to super, se zavedamo da je aerodinamika najbolj pomembna stvar s katero lahko naredimo kolo hitrejše. Tekmovalci obeh naših WorldTour ekip Bora-Hansgrohe in Quick-Step Floors konec koncev zahtevajo aerodinamične izboljšave na vsakem kolesu. S tem v mislih je bil naš aerodinamični cilj, da ugotovimo kje lahko dodamo aerodinamične izboljšave, ob tem pa nismo želeli vzeti nič pri lastnostih, zaradi katerih je Tarmac merilo za vsa ostala kolesa. Med šestmesečnim intenzivnim postopkom smo ugotovili, da lahko to naredimo na treh področjih – z novo obliko vilic, nižje postavljenimi zgornjimi cevmi zadnjega trikotnika in njihovo aerodinamično obliko ter v obliki črke D oblikovanima sedežno oporo in sedežno cevjo. Rezultat? V primerjavi z drugimi lahkimi kolesi v kategoriji je kolo za približno 45 sekund hitrejše na razdalji 40 kilometrov. To pa je prihranek moči, ki ga boste občutili ko boste napadali iz prve vrste peletona.

Ta novi Tarmac je že ob nakupu pripravljen na tekmovanja, saj ima vrhunsko skupino Shimano Ultegra 8000, odlične obroče Roval SLX 24, ki so spleteni s pesti DT Swiss, naše najhitrejše plašče S-Works Turbo 26 mm ter Toupé Expert Gel.

  • Karbonski okvir FACT 10r združuje lahko učinkovitost in udobje naše najboljše metode proizvodnje karbona ter našo tehnologijo Rider-First Engineered™, ki zagotavlja, da ima vsak okvir enako odzivnost na vzponih ter zmogljivost na spustih, točno takšno, kakršno pričakujete od Tarmaca.
  • Celotne karbonske vilice S-Works FACT imajo konstrukcijo z zožano krmilno cevjo, kot celota pa zagotavljajo neverjetno togost prednjega dela ter odzivnost za takojšnje pospeške in hitre spuste.
  • 11-redna prestavna skupina Shimano Ultegra 8000 je ekstremno zanesljiva, lahka in natančna.

Info: Za morebitne napake v specifikaciji ne odgovarjamo. Podatke preverite na spletni strani proizvajalca: www.specialized.com

Načini plačila in popusti ob nakupu v trgovini na Ptuju:

  • Ob plačilu z gotovino v trgovini na Ptuju prejmete 13% popust
  • Ob plačilu z katerokoli plačilno kartico v enkratnem znesku v trgovini na Ptuju prejmete 10% popust
  • Ob plačilu na obroke z Diners kartico prejmete 7% popust (možnost do 24 mesečnih obrokov)
  • Ob plačilu na obroke z American kartico ni popusta (možnost do 12 mesečnih obrokov)
  • Možnost plačila na obroke z NKBM obročnimi karticami (prejmete 3% manj popusta, kot je gotovinski popust)
  • Možnost plačila na obroke z NLB obročnimi karticami do 24 mesecev (popust odvisen od števila obrokov)

Nakup v naši spletni trgovini:

  • Zaradi navodil proizvajalca tega kolesa ni mogoče kupiti v naši spletni trgovini, ampak samo v trgovini na Ptuju
Več informacij
Opis

Okvir: Specialized Tarmac SL6, FACT 10r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, internally integrated seat clamp, 130mm rear spacing
Sprednje vilice: Specialized S-Works FACT carbon
Zadnji menjalnik: Shimano Ultegra 8000, 11-speed
Sprednji menjalnik: Shimano Ultegra 8000, braze-on
Gonilka: Shimano Ultegra R8000; 52/36
Ročice: Shimano Ultegra 8000, 11-speed
Zavorne čeljusti: Shimano Ultegra 8010 direct mount
Verižnik: Shimano Ultegra 8000,11-speed, 11-30
Kolesa: Roval SLX 24 Rims, DT Swiss 350 hubs, DT Swiss Competition spokes, 20/24h
Pedali: Nylon, 105x78x28mm, loose balls w/ reflectors
Plašči: Specialized S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 26-622
Krmilo: Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 123x75mm
Opora krmila: Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt
Sedež: Specialized Toupe Expert Gel, 143mm, hollow titanium rails, Adaptive Edge
Opora sedeža: Specialized S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset
Krmilni ležaj: Integrated
Število prestav: 22
Teža kolesa: Ni podatka
Udobnost vožnje: Srednje udobna Tukaj kliknite za podrobnosti
Opis kolesa: Karbonsko cestno kolo z karbonskim okvirjem. Karbonska sprednja vilica. Oprema v razredu Shimano Ultegra.
Opis proizvajalca: Naš S-Works Tarmac je res optimalno kolo za zmagovanje na največjih etapnih dirkah, vendar je kar velika možnost, da letošnje poletje ne boste dirkali po južni Franciji. A ko rabite kolo s katerim boste odpravili konkurenco na treningih in lokalnih skupinskih vožnjah, je novega Tarmaca Expert precej težko premagati.

Da smo dosegli težo okoli 950 gramov smo uporabili napredno programsko opremo letalske industrije za optimizacijo kompozitov ter revolucionizirali konstrukcijo in razporeditev plasti našega novega okvirja FACT 10r. To je najbolj napreden material in najbolj napredna razporeditev plasti, kar smo jih kdaj izdelali – z optimizacijo oblike, razporeditve in materialov smo težo znižali za skoraj 200 gramov. Tako je, težo okvirja smo znižali za 20 % – popoln recept za vaš naslednji osebni rekord na prelaze.

Nato smo še nadaljnje izboljšali našo tehnologijo Rider-First Engineered™ in zagotovili, da je novi Tarmac tog in udoben na točno pravih mestih. S to prenovo smo tudi posodobili geometrijo – ta temelji na neskončni količini podatkov sistema Retül ter povratnih informacijah profesionalnih kolesarjev. S tem smo lahko razvili učinkovito tekmovalno cestno geometrijo, ki samo še izpopolni odzivnost prednjega dela kolesa in kratko medosno razdaljo, kolo je tako neverjetno odzivno in ima zagotovljen optimalen prenos moči.

Togosti je v presežkih, a za optimalno kvaliteto vožnje je bilo treba misliti tudi na udobje. Zato smo oblikovali novo sedežno oporo in v upogljivost vgradili v zgornjih 120 mm dolžine, tam kjer ni vpeta v okvir, na okvirju pa smo znižali zgornje cevi zadnjega trikotnika in spremenili obliko sedežne cevi. Povečali smo tudi prostor za plašče, tako da lahko uporabite plašče širine do 30 mm, kar pomeni da lahko uporabite 28 mm plašče Turbo Cotton na 24 mm širokih obročih Roval SLX. S tem lahko vozite z nižjim kotalnim uporom in uživate v zmanjšanem kotalnem uporu, večjem oprijemu in večjem udobju. Skupaj z vsem tem se bo Tarmac vozil kot čistokrvno tekmovalno kolo, hkrati pa bo omilil vse nepopolnosti na cestah. Na naslednji dolgi vožnji nam boste hvaležni za to.

In čeprav je vse to super, se zavedamo da je aerodinamika najbolj pomembna stvar s katero lahko naredimo kolo hitrejše. Tekmovalci obeh naših WorldTour ekip Bora-Hansgrohe in Quick-Step Floors konec koncev zahtevajo aerodinamične izboljšave na vsakem kolesu. S tem v mislih je bil naš aerodinamični cilj, da ugotovimo kje lahko dodamo aerodinamične izboljšave, ob tem pa nismo želeli vzeti nič pri lastnostih, zaradi katerih je Tarmac merilo za vsa ostala kolesa. Med šestmesečnim intenzivnim postopkom smo ugotovili, da lahko to naredimo na treh področjih – z novo obliko vilic, nižje postavljenimi zgornjimi cevmi zadnjega trikotnika in njihovo aerodinamično obliko ter v obliki črke D oblikovanima sedežno oporo in sedežno cevjo. Rezultat? V primerjavi z drugimi lahkimi kolesi v kategoriji je kolo za približno 45 sekund hitrejše na razdalji 40 kilometrov. To pa je prihranek moči, ki ga boste občutili ko boste napadali iz prve vrste peletona.

Ta novi Tarmac je že ob nakupu pripravljen na tekmovanja, saj ima vrhunsko skupino Shimano Ultegra 8000, odlične obroče Roval SLX 24, ki so spleteni s pesti DT Swiss, naše najhitrejše plašče S-Works Turbo 26 mm ter Toupé Expert Gel.

  • Karbonski okvir FACT 10r združuje lahko učinkovitost in udobje naše najboljše metode proizvodnje karbona ter našo tehnologijo Rider-First Engineered™, ki zagotavlja, da ima vsak okvir enako odzivnost na vzponih ter zmogljivost na spustih, točno takšno, kakršno pričakujete od Tarmaca.
  • Celotne karbonske vilice S-Works FACT imajo konstrukcijo z zožano krmilno cevjo, kot celota pa zagotavljajo neverjetno togost prednjega dela ter odzivnost za takojšnje pospeške in hitre spuste.
  • 11-redna prestavna skupina Shimano Ultegra 8000 je ekstremno zanesljiva, lahka in natančna.

Info: Za morebitne napake v specifikaciji ne odgovarjamo. Podatke preverite na spletni strani proizvajalca: www.specialized.com

Načini plačila in popusti ob nakupu v trgovini na Ptuju:

  • Ob plačilu z gotovino v trgovini na Ptuju prejmete 13% popust
  • Ob plačilu z katerokoli plačilno kartico v enkratnem znesku v trgovini na Ptuju prejmete 10% popust
  • Ob plačilu na obroke z Diners kartico prejmete 7% popust (možnost do 24 mesečnih obrokov)
  • Ob plačilu na obroke z American kartico ni popusta (možnost do 12 mesečnih obrokov)
  • Možnost plačila na obroke z NKBM obročnimi karticami (prejmete 3% manj popusta, kot je gotovinski popust)
  • Možnost plačila na obroke z NLB obročnimi karticami do 24 mesecev (popust odvisen od števila obrokov)

Nakup v naši spletni trgovini:

  • Zaradi navodil proizvajalca tega kolesa ni mogoče kupiti v naši spletni trgovini, ampak samo v trgovini na Ptuju
Proizvajalec: Specialized ZDA
Modelno leto: 2018
Možnost nakupa: Do razprodaje zalog. Proizvajalec tega enakega artikla nima več v programu prodaje.
Dobavljivost izdelka: Po naročilu. Dobimo ali odpošljemo povprečno v 8 delovnih dneh, če je artikel dobavljiv pri proizvajalcu ali dobavitelju
Posodobljen: 2019 marec
Napišite vaše lastno mnenje
Only registered users can write reviews. Please Sign in or create an account

EXTRA d.o.o.

1. Dodatni podatki za kolesa:

Izbira prave velikosti okvirja za kolesa TREK
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa AUTHOR
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa SPECIALIZED
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa ROMET

Izbira prave velikosti okvirja za kolesa GT (v pripravi)
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Torpado (v pripravi)
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Esperia (v pripravi)
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa BMC (v pripravi)
Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Pinarello (v pripravi)

2. Dodatni podatki o kolesarskih čevljih:
S spodnjimi tabelami lahko ugotovite točno številko čevlja. V kolikor ste na meji med številkami, vedno izberite večjo številko. Kolesarski čevelj morate izbrati vsaj eno številko večjo kot nosite elegantni čevelj.
Kako izmerimo dolžino stopal (vedno izmerite obe: levo in desno!):


Izbira velikosti - številke čevlja Shimano 
Izbira velikosti - številke čevlja Specialized
Izbira velikosti - številke čevlja Bontrager (v pripravi)
Izbira velikosti - številke čevlja Sidi

3. Dodatni podatki o pravilni izbiri velikosti čelad:

Pravilna izbira čelade Specialized
Pravilna izbira čelade Bontrager

4. Dodatni podatki o pravilni izbiri sedeža:

Pravilna izbira sedeža Specialized
Pravilna izbira sedeža Bontrager (v pripravi)

5. Dodatni podatki o pravilni izbiri cestnega krmila:

Pravilna izbira cestnega krmila vseh proizvajalcev(v pripravi)

6. Dodatni podatki o pravilni izbiri velikosti oblačil:

V pripravi...



Za dodatna vprašanja nas lahko kontaktirate:

Telefon: +386 (0)2/745-01-33 
Telefon: +386 (0)2/745-03-34
E-naslov: eurobike@eurobike.si

EKSTRA d.o.o.
TRGOVINA EUROBIKE 

E: eurobike@eurobike.si
T: +386 (0)2 745 01 33
    +386 (0)2 745 03 34

Facebook

Preberite več...

Eurobike Trgovina
 

 
 
© 2005 - 2020 Ekstra d.o.o. Vse pravice pridržane. E: eurobike@eurobike.si T: +386 2 745 01 33  in +386 2 745 03 34. Cene vsebujejo DDV. Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.  Avtorji.