Specialized Epic HT S-Works XX1 Eagle 29" Men's /2018

SKU
K5065
Cena (z DDV): Redna cena 7.799,00 €
Izdelek lako kupite le v prodajalni.

Quick Overview

Gorsko 29" karbonsko kolo, vzmetena sprednja vilica z oljnimi disc zavorami...

Več informacij
Opis

Okvir: Specialized S-Works FACT 12m, full carbon frame w/ S-Works layup, XC Geometry, internal split-housing cable routing, PF30 BB, 12x148mm rear end, triangulated post-mount 160mm brake
Sprednje vilice: Custom RockShox SID World Cup w/ Brain, top-mount Brain Fade adjust, rebound adjust, Solo Air spring, tapered carbon crown/steerer, 15x110mm Maxle Stealth thru-axle, 90/100mm of travel, 51mm offset
Zadnji menjalnik: Sram XX1 Eagle™, 12-speed
Sprednji menjalnik: /
Gonilka: XX1 Eagle, 175/170mm crankarm, 30mm spindle, 32 zob
Ročice prestavne: Sram XX1 Eagle, trigger, 12-speedd
Ročice zavorne: Sram Ultimate , hydraulic 
Zavore: Sram Level Ultimate, hydraulic disc, carbon lever, titanium hardware, organic pads, 160/180mm rotor
Verižnik: Sram X01 Eagle, 12-speed, 10-50
Pesta sprednja: Roval Control SL, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing, 24h
Pesta zadnja: Roval Control SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
Obroči: Roval Control SL, hookless carbon, 25mm internal width, tubeless-ready, hand-built
Pedali: Specialized Dirt
Plašči: Spredaj: Specialized Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"Zadaj: Specialized Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.1"
Krmilo: Specialized S-Works Carbon Mini Rise, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 10mm rise, 720mm, 31.8mm
Opora krmila: Specialized S-Works SL, alloy, titanium bolts, 6-degree rise
Sedež: Specialized Body Geometry S-Works Phenom, carbon rails, 143mm
Opora sedeža: Specialized S-Works FACT carbon, 27.2mm, 0mm setback, carbon rail clamps
Krmilni ležaj: Integrated
Število prestav: 12
Teža kolesa: Ni podatka
Udobnost vožnje: Srednje udobna Tukaj kliknite za podrobnosti
Opis kolesa: Gorsko 29" karbonsko kolo s sprednjo vzmeteno vilico. Karbonski okvir, možnost nastavljivosti sprednje vilice. Oprema v razredu Sram XX1 Eagle 12 prestav z oljnimi disc zavorami.
Opis proizvajalca: Temu lahko rečete tudi zdravo nespoštovanje "statusa quo," toda naveličali smo se oblik gorskih koles s prednjim vzmetenjem. Zato smo stopili stran od povprečja in igranih nasmeškov ter obrnili svet XC trdakov na glavo in to s kolesom, ki ni samo najlažji MTB okvir, kar smo jih kdaj izdelali. To je naš najlažji okvir in pika. Predstavljamo vam model S-Works Epic Hardtail.

V zadnjem desetletju se je XC dirkanje spremenilo v čisto drugačno zvrst – proge so bolj divje, bolj tehnične in splošno gledano bistveno drugačne. Zaradi tega smo se zavedali, da najboljšo kolo za dirkanje v tem športu ne bo samo peresno lahko in togo, ampak se bo moralo tudi spuščati in plezati z enako kvaliteto. Določiti najboljšo geometrijo je bil lažji del, saj smo vzeli našo XC geometrijo in ji dodali nekaj trail karakterja. To pomeni, da je zgornja cev daljša, glava okvirja nižja in prednji del bolj položen, zato je stabilnost na spustih izdatno boljša, kolo pa ustreza širšemu krogu kolesarjev. In kar je prav tako pomembno, za to ni bilo treba žrtvovati učinkovitosti med plezanjem. Vidik teže je bil medtem bolj zapleten. Postavili smo si vprašanje: "Kako znižati težo nečemu, ki je že tako zelo lahko?" Vendar je bil bil odgovor precej očiten: najboljše inženirje za gorska kolesa zapreš v eno sobo in počakaš, da nastane čarovnija.

Do sedaj sta bila dva načina za znižanje teže okvirjev – uporabil si manj karbona enake kvalitete ali si uporabil manj karbona višje kvalitete. Prva opcija ni dobra, ker z njo vplivate na togost in moč, druga pa ima tak vpliv, da o njej sploh ne smete razmišljati. In čeprav smo se na koncu odločili za drugo možnost še vedno nismo bili zadovoljni z doseženim znižanjem teže, ki smo ga dosegli z uporabo karbona druge kvalitete. Kako lahko torej še znižamo težo? Pogledali smo razporeditev plasti karbona in skušali ugotoviti, če se lahko izboljšajo, kar je vodilo do novih odkritij – neučinkovitosti posameznih plasti.

Za začetek uporabimo tehnologijo Rider-First Engineered™, po zaslugi katere ima vsaka velikost okvirja Epic Hardtail specifično razporeditev plasti in cevi, ki jo izbrane na podlagi stotin ur zbranih podatkov z vožnje. Kaj to pomeni za vas? Ne samo, da ima vsaka velikost okvirja optimalno ravnovesje med togostjo, težo in odzivnostjo, hkrati smo tudi ugotovili kako lahko prihranimo težo s preučevanjem plasti.

Skozi intenzivno študijo pasti smo odkrili da lahko z nadaljnim nadzorom nad konstrukcijo in programom pasti drastično zmanjšamo težo, ob tem pa ohranimo vozne karakteristike, ki jih pričakujete od vrhunskega XC kolesa. S tem odkritjem ima vsak okvir sedaj kompleksno kombinacijo karbonskih plasti, ki dopuščajo, da je manj prekrivanja materiala na ključnih stičiščih. S tem sicer dodamo več koščkov v sestavljanko in dodatno zapletemo stvari, a nam to hkrati omogoča, da jih oblikujemo in postavljamo bolj inteligentno. Rezultat tega je lažji okvir, močnejša stičišča in drastično povečanje togosti. Nižanje teže smo nato peljali še korak dlje in uporabili japonski karbon vojaškega balističnega razreda, ki ga zdaj imenujemo 12m, in z njim smo ustvarili naše najlažje kolo vseh časov. Ali sprašujete koliko tehta okvir? V velikosti L (large) manj kot 900 gramov - enako kot velik bidon Purist poln vode.

Za model S-Works se nismo nič zadrževali in smo izbrali posebej prirejene vilice RockShox SID World Cup s tehnologijo Brain, 12-redno skupino SRAM XX1 Eagle™, hidravličnimi disk zavorami SRAM Level Ultimate in ročno izdelane karbonske obročnike Roval Control SL.

  • Da bi zagotovili optimalno kombinacijo togosti, noro nizke teže in moči, smo okvir izdelali iz našega karbona S-Works FACT 12m. Ta okvir Epic ima tudi geometrijo XC 29, skupaj s konstrukcijo pa to pomeni brezkompromisno hitrost in okretnost na vsaki dirki — ne glede na teren.
  • Vilice RockShox SID World Cup 29 s tehnologijo Brain prinašajo 90/100 mm učinkovitega hoda. Tehnologija Brain prepozna razliko med silami, ki nastajajo zaradi naporov kolesarja in silami, ki nastanejo zaradi vožnje po neravninah, in pomaga k največjem prenosu moči v premikanje naprej, nastavitev Brain Fade pa regulira pretok olja in delovanje preko ovir.
  • Sistem 1x nadzirajo preizkušene komponente SRAM XX1 Eagle™, ki predstavljajo največ z vidika učinkovitosti in intuitivnega občutka, prav tako pa prinaša nižjo težo ter minimalno vzdrževanje.

Info: Za morebitne napake v specifikaciji ne odgovarjamo. Podatke preverite na spletni strani proizvajalca: www.specialized.com

Načini plačila in popusti ob nakupu v trgovini na Ptuju:

  • Ob plačilu z gotovino v trgovini na Ptuju prejmete 15% popust
  • Ob plačilu z katerokoli plačilno kartico v enkratnem znesku v trgovini na Ptuju prejmete 12% popust
  • Ob plačilu na obroke z Diners kartico prejmete 9% popust (možnost do 24 mesečnih obrokov)
  • Ob plačilu na obroke z American kartico ni popusta (možnost do 12 mesečnih obrokov)
  • Možnost plačila na obroke z NKBM obročnimi karticami (prejmete 3% manj popusta, kot je gotovinski popust)
  • Možnost plačila na obroke z NLB obročnimi karticami do 24 mesecev (popust odvisen od števila obrokov)

Nakup v naši spletni trgovini:

  • Zaradi navodil proizvajalca tega kolesa ni mogoče kupiti v naši spletni trgovini, ampak samo v trgovini na Ptuju
    Proizvajalec: Specialized ZDA
    Modelno leto: 2018
    Možnost nakupa: Do razprodaje zalog. Proizvajalec tega enakega artikla nima več v programu prodaje.
    Posodobljen: 2019 marec
    Napišite vaše lastno mnenje
    Pregledujete:Specialized Epic HT S-Works XX1 Eagle 29" Men's /2018
    Vaša ocena

    Podrobne informacije o izdelkih

    Okvir: Specialized S-Works FACT 12m, full carbon frame w/ S-Works layup, XC Geometry, internal split-housing cable routing, PF30 BB, 12x148mm rear end, triangulated post-mount 160mm brake
    Sprednje vilice: Custom RockShox SID World Cup w/ Brain, top-mount Brain Fade adjust, rebound adjust, Solo Air spring, tapered carbon crown/steerer, 15x110mm Maxle Stealth thru-axle, 90/100mm of travel, 51mm offset
    Zadnji menjalnik: Sram XX1 Eagle™, 12-speed
    Sprednji menjalnik: /
    Gonilka: XX1 Eagle, 175/170mm crankarm, 30mm spindle, 32 zob
    Ročice prestavne: Sram XX1 Eagle, trigger, 12-speedd
    Ročice zavorne: Sram Ultimate , hydraulic 
    Zavore: Sram Level Ultimate, hydraulic disc, carbon lever, titanium hardware, organic pads, 160/180mm rotor
    Verižnik: Sram X01 Eagle, 12-speed, 10-50
    Pesta sprednja: Roval Control SL, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing, 24h
    Pesta zadnja: Roval Control SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
    Obroči: Roval Control SL, hookless carbon, 25mm internal width, tubeless-ready, hand-built
    Pedali: Specialized Dirt
    Plašči: Spredaj: Specialized Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"Zadaj: Specialized Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.1"
    Krmilo: Specialized S-Works Carbon Mini Rise, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 10mm rise, 720mm, 31.8mm
    Opora krmila: Specialized S-Works SL, alloy, titanium bolts, 6-degree rise
    Sedež: Specialized Body Geometry S-Works Phenom, carbon rails, 143mm
    Opora sedeža: Specialized S-Works FACT carbon, 27.2mm, 0mm setback, carbon rail clamps
    Krmilni ležaj: Integrated
    Število prestav: 12
    Teža kolesa: Ni podatka
    Udobnost vožnje: Srednje udobna Tukaj kliknite za podrobnosti
    Opis kolesa: Gorsko 29" karbonsko kolo s sprednjo vzmeteno vilico. Karbonski okvir, možnost nastavljivosti sprednje vilice. Oprema v razredu Sram XX1 Eagle 12 prestav z oljnimi disc zavorami.
    Opis proizvajalca: Temu lahko rečete tudi zdravo nespoštovanje "statusa quo," toda naveličali smo se oblik gorskih koles s prednjim vzmetenjem. Zato smo stopili stran od povprečja in igranih nasmeškov ter obrnili svet XC trdakov na glavo in to s kolesom, ki ni samo najlažji MTB okvir, kar smo jih kdaj izdelali. To je naš najlažji okvir in pika. Predstavljamo vam model S-Works Epic Hardtail.

    V zadnjem desetletju se je XC dirkanje spremenilo v čisto drugačno zvrst – proge so bolj divje, bolj tehnične in splošno gledano bistveno drugačne. Zaradi tega smo se zavedali, da najboljšo kolo za dirkanje v tem športu ne bo samo peresno lahko in togo, ampak se bo moralo tudi spuščati in plezati z enako kvaliteto. Določiti najboljšo geometrijo je bil lažji del, saj smo vzeli našo XC geometrijo in ji dodali nekaj trail karakterja. To pomeni, da je zgornja cev daljša, glava okvirja nižja in prednji del bolj položen, zato je stabilnost na spustih izdatno boljša, kolo pa ustreza širšemu krogu kolesarjev. In kar je prav tako pomembno, za to ni bilo treba žrtvovati učinkovitosti med plezanjem. Vidik teže je bil medtem bolj zapleten. Postavili smo si vprašanje: "Kako znižati težo nečemu, ki je že tako zelo lahko?" Vendar je bil bil odgovor precej očiten: najboljše inženirje za gorska kolesa zapreš v eno sobo in počakaš, da nastane čarovnija.

    Do sedaj sta bila dva načina za znižanje teže okvirjev – uporabil si manj karbona enake kvalitete ali si uporabil manj karbona višje kvalitete. Prva opcija ni dobra, ker z njo vplivate na togost in moč, druga pa ima tak vpliv, da o njej sploh ne smete razmišljati. In čeprav smo se na koncu odločili za drugo možnost še vedno nismo bili zadovoljni z doseženim znižanjem teže, ki smo ga dosegli z uporabo karbona druge kvalitete. Kako lahko torej še znižamo težo? Pogledali smo razporeditev plasti karbona in skušali ugotoviti, če se lahko izboljšajo, kar je vodilo do novih odkritij – neučinkovitosti posameznih plasti.

    Za začetek uporabimo tehnologijo Rider-First Engineered™, po zaslugi katere ima vsaka velikost okvirja Epic Hardtail specifično razporeditev plasti in cevi, ki jo izbrane na podlagi stotin ur zbranih podatkov z vožnje. Kaj to pomeni za vas? Ne samo, da ima vsaka velikost okvirja optimalno ravnovesje med togostjo, težo in odzivnostjo, hkrati smo tudi ugotovili kako lahko prihranimo težo s preučevanjem plasti.

    Skozi intenzivno študijo pasti smo odkrili da lahko z nadaljnim nadzorom nad konstrukcijo in programom pasti drastično zmanjšamo težo, ob tem pa ohranimo vozne karakteristike, ki jih pričakujete od vrhunskega XC kolesa. S tem odkritjem ima vsak okvir sedaj kompleksno kombinacijo karbonskih plasti, ki dopuščajo, da je manj prekrivanja materiala na ključnih stičiščih. S tem sicer dodamo več koščkov v sestavljanko in dodatno zapletemo stvari, a nam to hkrati omogoča, da jih oblikujemo in postavljamo bolj inteligentno. Rezultat tega je lažji okvir, močnejša stičišča in drastično povečanje togosti. Nižanje teže smo nato peljali še korak dlje in uporabili japonski karbon vojaškega balističnega razreda, ki ga zdaj imenujemo 12m, in z njim smo ustvarili naše najlažje kolo vseh časov. Ali sprašujete koliko tehta okvir? V velikosti L (large) manj kot 900 gramov - enako kot velik bidon Purist poln vode.

    Za model S-Works se nismo nič zadrževali in smo izbrali posebej prirejene vilice RockShox SID World Cup s tehnologijo Brain, 12-redno skupino SRAM XX1 Eagle™, hidravličnimi disk zavorami SRAM Level Ultimate in ročno izdelane karbonske obročnike Roval Control SL.

    • Da bi zagotovili optimalno kombinacijo togosti, noro nizke teže in moči, smo okvir izdelali iz našega karbona S-Works FACT 12m. Ta okvir Epic ima tudi geometrijo XC 29, skupaj s konstrukcijo pa to pomeni brezkompromisno hitrost in okretnost na vsaki dirki — ne glede na teren.
    • Vilice RockShox SID World Cup 29 s tehnologijo Brain prinašajo 90/100 mm učinkovitega hoda. Tehnologija Brain prepozna razliko med silami, ki nastajajo zaradi naporov kolesarja in silami, ki nastanejo zaradi vožnje po neravninah, in pomaga k največjem prenosu moči v premikanje naprej, nastavitev Brain Fade pa regulira pretok olja in delovanje preko ovir.
    • Sistem 1x nadzirajo preizkušene komponente SRAM XX1 Eagle™, ki predstavljajo največ z vidika učinkovitosti in intuitivnega občutka, prav tako pa prinaša nižjo težo ter minimalno vzdrževanje.

    Info: Za morebitne napake v specifikaciji ne odgovarjamo. Podatke preverite na spletni strani proizvajalca: www.specialized.com

    Načini plačila in popusti ob nakupu v trgovini na Ptuju:

    • Ob plačilu z gotovino v trgovini na Ptuju prejmete 15% popust
    • Ob plačilu z katerokoli plačilno kartico v enkratnem znesku v trgovini na Ptuju prejmete 12% popust
    • Ob plačilu na obroke z Diners kartico prejmete 9% popust (možnost do 24 mesečnih obrokov)
    • Ob plačilu na obroke z American kartico ni popusta (možnost do 12 mesečnih obrokov)
    • Možnost plačila na obroke z NKBM obročnimi karticami (prejmete 3% manj popusta, kot je gotovinski popust)
    • Možnost plačila na obroke z NLB obročnimi karticami do 24 mesecev (popust odvisen od števila obrokov)

    Nakup v naši spletni trgovini:

    • Zaradi navodil proizvajalca tega kolesa ni mogoče kupiti v naši spletni trgovini, ampak samo v trgovini na Ptuju
      Več informacij
      Opis

      Okvir: Specialized S-Works FACT 12m, full carbon frame w/ S-Works layup, XC Geometry, internal split-housing cable routing, PF30 BB, 12x148mm rear end, triangulated post-mount 160mm brake
      Sprednje vilice: Custom RockShox SID World Cup w/ Brain, top-mount Brain Fade adjust, rebound adjust, Solo Air spring, tapered carbon crown/steerer, 15x110mm Maxle Stealth thru-axle, 90/100mm of travel, 51mm offset
      Zadnji menjalnik: Sram XX1 Eagle™, 12-speed
      Sprednji menjalnik: /
      Gonilka: XX1 Eagle, 175/170mm crankarm, 30mm spindle, 32 zob
      Ročice prestavne: Sram XX1 Eagle, trigger, 12-speedd
      Ročice zavorne: Sram Ultimate , hydraulic 
      Zavore: Sram Level Ultimate, hydraulic disc, carbon lever, titanium hardware, organic pads, 160/180mm rotor
      Verižnik: Sram X01 Eagle, 12-speed, 10-50
      Pesta sprednja: Roval Control SL, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing, 24h
      Pesta zadnja: Roval Control SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
      Obroči: Roval Control SL, hookless carbon, 25mm internal width, tubeless-ready, hand-built
      Pedali: Specialized Dirt
      Plašči: Spredaj: Specialized Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3"Zadaj: Specialized Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.1"
      Krmilo: Specialized S-Works Carbon Mini Rise, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 10mm rise, 720mm, 31.8mm
      Opora krmila: Specialized S-Works SL, alloy, titanium bolts, 6-degree rise
      Sedež: Specialized Body Geometry S-Works Phenom, carbon rails, 143mm
      Opora sedeža: Specialized S-Works FACT carbon, 27.2mm, 0mm setback, carbon rail clamps
      Krmilni ležaj: Integrated
      Število prestav: 12
      Teža kolesa: Ni podatka
      Udobnost vožnje: Srednje udobna Tukaj kliknite za podrobnosti
      Opis kolesa: Gorsko 29" karbonsko kolo s sprednjo vzmeteno vilico. Karbonski okvir, možnost nastavljivosti sprednje vilice. Oprema v razredu Sram XX1 Eagle 12 prestav z oljnimi disc zavorami.
      Opis proizvajalca: Temu lahko rečete tudi zdravo nespoštovanje "statusa quo," toda naveličali smo se oblik gorskih koles s prednjim vzmetenjem. Zato smo stopili stran od povprečja in igranih nasmeškov ter obrnili svet XC trdakov na glavo in to s kolesom, ki ni samo najlažji MTB okvir, kar smo jih kdaj izdelali. To je naš najlažji okvir in pika. Predstavljamo vam model S-Works Epic Hardtail.

      V zadnjem desetletju se je XC dirkanje spremenilo v čisto drugačno zvrst – proge so bolj divje, bolj tehnične in splošno gledano bistveno drugačne. Zaradi tega smo se zavedali, da najboljšo kolo za dirkanje v tem športu ne bo samo peresno lahko in togo, ampak se bo moralo tudi spuščati in plezati z enako kvaliteto. Določiti najboljšo geometrijo je bil lažji del, saj smo vzeli našo XC geometrijo in ji dodali nekaj trail karakterja. To pomeni, da je zgornja cev daljša, glava okvirja nižja in prednji del bolj položen, zato je stabilnost na spustih izdatno boljša, kolo pa ustreza širšemu krogu kolesarjev. In kar je prav tako pomembno, za to ni bilo treba žrtvovati učinkovitosti med plezanjem. Vidik teže je bil medtem bolj zapleten. Postavili smo si vprašanje: "Kako znižati težo nečemu, ki je že tako zelo lahko?" Vendar je bil bil odgovor precej očiten: najboljše inženirje za gorska kolesa zapreš v eno sobo in počakaš, da nastane čarovnija.

      Do sedaj sta bila dva načina za znižanje teže okvirjev – uporabil si manj karbona enake kvalitete ali si uporabil manj karbona višje kvalitete. Prva opcija ni dobra, ker z njo vplivate na togost in moč, druga pa ima tak vpliv, da o njej sploh ne smete razmišljati. In čeprav smo se na koncu odločili za drugo možnost še vedno nismo bili zadovoljni z doseženim znižanjem teže, ki smo ga dosegli z uporabo karbona druge kvalitete. Kako lahko torej še znižamo težo? Pogledali smo razporeditev plasti karbona in skušali ugotoviti, če se lahko izboljšajo, kar je vodilo do novih odkritij – neučinkovitosti posameznih plasti.

      Za začetek uporabimo tehnologijo Rider-First Engineered™, po zaslugi katere ima vsaka velikost okvirja Epic Hardtail specifično razporeditev plasti in cevi, ki jo izbrane na podlagi stotin ur zbranih podatkov z vožnje. Kaj to pomeni za vas? Ne samo, da ima vsaka velikost okvirja optimalno ravnovesje med togostjo, težo in odzivnostjo, hkrati smo tudi ugotovili kako lahko prihranimo težo s preučevanjem plasti.

      Skozi intenzivno študijo pasti smo odkrili da lahko z nadaljnim nadzorom nad konstrukcijo in programom pasti drastično zmanjšamo težo, ob tem pa ohranimo vozne karakteristike, ki jih pričakujete od vrhunskega XC kolesa. S tem odkritjem ima vsak okvir sedaj kompleksno kombinacijo karbonskih plasti, ki dopuščajo, da je manj prekrivanja materiala na ključnih stičiščih. S tem sicer dodamo več koščkov v sestavljanko in dodatno zapletemo stvari, a nam to hkrati omogoča, da jih oblikujemo in postavljamo bolj inteligentno. Rezultat tega je lažji okvir, močnejša stičišča in drastično povečanje togosti. Nižanje teže smo nato peljali še korak dlje in uporabili japonski karbon vojaškega balističnega razreda, ki ga zdaj imenujemo 12m, in z njim smo ustvarili naše najlažje kolo vseh časov. Ali sprašujete koliko tehta okvir? V velikosti L (large) manj kot 900 gramov - enako kot velik bidon Purist poln vode.

      Za model S-Works se nismo nič zadrževali in smo izbrali posebej prirejene vilice RockShox SID World Cup s tehnologijo Brain, 12-redno skupino SRAM XX1 Eagle™, hidravličnimi disk zavorami SRAM Level Ultimate in ročno izdelane karbonske obročnike Roval Control SL.

      • Da bi zagotovili optimalno kombinacijo togosti, noro nizke teže in moči, smo okvir izdelali iz našega karbona S-Works FACT 12m. Ta okvir Epic ima tudi geometrijo XC 29, skupaj s konstrukcijo pa to pomeni brezkompromisno hitrost in okretnost na vsaki dirki — ne glede na teren.
      • Vilice RockShox SID World Cup 29 s tehnologijo Brain prinašajo 90/100 mm učinkovitega hoda. Tehnologija Brain prepozna razliko med silami, ki nastajajo zaradi naporov kolesarja in silami, ki nastanejo zaradi vožnje po neravninah, in pomaga k največjem prenosu moči v premikanje naprej, nastavitev Brain Fade pa regulira pretok olja in delovanje preko ovir.
      • Sistem 1x nadzirajo preizkušene komponente SRAM XX1 Eagle™, ki predstavljajo največ z vidika učinkovitosti in intuitivnega občutka, prav tako pa prinaša nižjo težo ter minimalno vzdrževanje.

      Info: Za morebitne napake v specifikaciji ne odgovarjamo. Podatke preverite na spletni strani proizvajalca: www.specialized.com

      Načini plačila in popusti ob nakupu v trgovini na Ptuju:

      • Ob plačilu z gotovino v trgovini na Ptuju prejmete 15% popust
      • Ob plačilu z katerokoli plačilno kartico v enkratnem znesku v trgovini na Ptuju prejmete 12% popust
      • Ob plačilu na obroke z Diners kartico prejmete 9% popust (možnost do 24 mesečnih obrokov)
      • Ob plačilu na obroke z American kartico ni popusta (možnost do 12 mesečnih obrokov)
      • Možnost plačila na obroke z NKBM obročnimi karticami (prejmete 3% manj popusta, kot je gotovinski popust)
      • Možnost plačila na obroke z NLB obročnimi karticami do 24 mesecev (popust odvisen od števila obrokov)

      Nakup v naši spletni trgovini:

      • Zaradi navodil proizvajalca tega kolesa ni mogoče kupiti v naši spletni trgovini, ampak samo v trgovini na Ptuju
        Proizvajalec: Specialized ZDA
        Modelno leto: 2018
        Možnost nakupa: Do razprodaje zalog. Proizvajalec tega enakega artikla nima več v programu prodaje.
        Posodobljen: 2019 marec
        Napišite vaše lastno mnenje
        Pregledujete:Specialized Epic HT S-Works XX1 Eagle 29" Men's /2018
        Vaša ocena

        Podrobne informacije o izdelkih

        1. Baterija CR2032 /2013
          Baterija CR2032
          Cena [z DDV]: 3,50 €
        2. Baterija CR2025 /2013
          Baterija CR2025
          Cena [z DDV]: 3,50 €
        3. Baterija 357 /2013
          Baterija 357
          Cena [z DDV]: 3,00 €
        4. Bidon Zefal Termo PVC Arctica Pro 0.75l
          Bidon Zefal Termo PVC Arctica Pro 0.75l
          Cena (z DDV): Redna cena 14,90 €
        5. Blatniki PVC AXP-03 /2013
          Blatniki PVC AXP-02
          Cena [z DDV]: 9,50 €
        6. Blatniki PVC AXP12 fiksni za treking /2013
          Blatniki PVC AXP12 fiksni za treking
          Cena [z DDV]: 17,00 €
        7. Mavic XM 117 Črni /2013
          Mavic XM 117 Črni 26"
          Cena (z DDV): Redna cena 23,00 €
        8. Mavic XM 719 Disc Črni /2013
          Mavic XM 719 Disc Črni 26"
          Cena (z DDV): Redna cena 55,00 €
        9. Alex 24" /2013
          Obroč Alex 24"
          Cena [z DDV]: 9,20 €

        EKSTRA d.o.o.
        TRGOVINA EUROBIKE 

        E: eurobike@eurobike.si
        T: +386 (0)2 745 01 33
            +386 (0)2 745 03 34

        Facebook

        Preberite več...

        Eurobike Trgovina
         

         
         
        © 2005 - 2019 Ekstra d.o.o. Vse pravice pridržane. E: eurobike@eurobike.si T: +386 2 745 01 33  in +386 2 745 03 34. Cene vsebujejo DDV. Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.  Avtorji.