Obročnik Roval 321 disc zadnji tubular



SKU
D11456
Cena [z DDV]: 2.299,90 €
-
+

Quick Overview

Delovni čas trgovine in servisa na Ptuju: Ponedeljek-Petek: 10-18 ure. Sobota: 9-12 ure. Nedelja in prazniki: Zaprto.

Ob nakupu: koles, čevljev, čelad, oblačil, sedežev in krmil; si pomagajte s klikom na zavihek nižje spodaj: POMOČ PRI NAKUPU

Informativne cene (z ddv) ob pošiljanju paketov za Slovenijo (točen izračun je viden v košarici) + dodatno 1,50€ samo v primeru plačila po povzetju:
Lahki paket: 4,70€; Srednje težak paket: 5,60€; Težji paket: 6,90€; Pošiljanje kolesa: 9,10€; Pošiljanje električnih koles ali triciklov: 18€

Ponujamo tudi možnost hitre izdobave vašega naročila: Blago iz vašega naročila se v tem primeru naroči samo za vas in takoj ob prispetju blaga k nam, se še isti dan odpošlje tudi k vam. Doplačilo se izvede naknadno, po že izvedenem nakupu v spletni trgovini. Postopek je preprost: po oddaji naročila v spletni trgovini dobite takoj nazaj povratno informacijo na vaš e-mail, na to sporočilo odgovorite in napišite, da želite hitro dobavo. V sedanjem času zaradi koronavirusa, to deluje bolj počasi.

Cene hitre dobave(ne glede na količino): Ob naročilu 1 artikla  je doplačilo 5€. Ob naročilu 2 ali več artiklov je doplačilo 9€

Zaradi koronavirusa so dobave artiklov bistveno težje. Kar nekaj blaga letos ni več na voljo, zato se lahko zgodi, da če boste artikel naročili v spletni trgovini, da ga ne boste prejeli. Seveda vas bomo o vsem obveščali po postopku spletne trgovine.

Na spletni strani so prikazana samo še kolesa (ne velja za letnike 2021), ki so bila v času posobitve artikla še dobavljiva ali na zalogi.

Kolesa letnik 2021 postopoma vnašamo. Dobavljivost teh koles letnik 2021 si oglejte pri opisu kolesa in sicer ob možnosti izbire "velikosti" in/ali "barve". V kolikor se tam pojavi (preveriti moramo pri proizvajalcu ali dobavitelju), kolo kljub letniku 2021, v času posodobitve artikla ni bilo dobavljivo. Ne glede na te podatke, je kolo lahko na zalogi v naši trgovini na Ptuju. Zato preverite zalogo koles v naši trgovini na Ptuju.


Zalogo koles v trgovini na Ptuju si lahko ogledate na povezavi: Kolesa Ptuj

V primeru dodatnih vprašanj pišite na elektronsko pošto. Dodatne informacije glede artiklov, dajemo namreč samo še po elektronski pošti. 
Elektronska pošta: eurobike@eurobike.si 
Več informacij
Opis

Opis proizvajalca: Kolesarski del predstavlja približno 50 % skupnega časa triatlonske dirke, zato je izbira opreme tista, ki lahko naredi razliko med prvim in petim mestom, in noben drug kos opreme vam ne bo prihranil toliko časa kot polni obročniki. Tradicionalno oblikovani polni obročniki so hitrejši kot njihovi sorodniki z naperami, smo z modelom Roval 321 Disc za disk zavore tradicionalno obliko obrnili na glavo ter ustvarili najhitrejši obročnik na planetu.

Polni obročniki so pogosto razvrščeni v dve kategoriji—popolnoma ravne s strukturo, ki jo narekujejo karbonska vlakna in imajo v notranjosti satenasto polnilo, ter tiste z naperami, ki jih pokrivajo karbonska vlakna. V našem iskanju podiranja tradicije smo model 321 izdelali z eno plastjo karbonskih vlaken 1k na vsaki strani, vse skupaj pa povezuje posebno oblikovan most. Zaradi visokih stroškov proizvodnje se takšna vrsta karbonskih vlaken le redko uporabi za izdelavo karbonskih delov, vendar pa ponuja številne prednosti z vidika učinkovitosti. Ta karbon je veliko lažji od drugih tipov karbona, na primer 3k ali 12k, in ga lahko polagajo le najbolj spretni mojstri.

Togost je pogosta vroča tema v svetu polnih obročnikov, nam pa se zdi zanimiva tema pogovora. Dolgo se je mislilo, da sta učinkovit prenos moči in visoka togost neposredno povezana, vendar smo po intenzivnih testiranjih na terenu ugotovili, da temu sploh ni tako. Pravzaprav so bili naši prvotni obročniki tako togi, da se pod močjo sploh niso upogibali z okvirjem in zato so zavore drsale ob zavorno površino. Zaradi tega dobimo lažno percepcijo upogljivega obročnika, v resnici pa so obročniki pravzaprav preveč togi. Da bi odpravili težavo drsanja zavornih oblog smo najprej oblikovali optimalno aero obliko in nato delali na naših interno zastavljenih ciljih glede togost, ki so ustrezale želeni togosti okvirja.

In čeprav je bila skupna nizka teža naša prioriteta pri razvoju, smo se vendarle osredotočali predvsem na aerodinamiko. Ure dela z računalniško analizo dinamike tekočin in testiranja v vetrovniku Win Tunnel so pomagal razviti še nikoli prej videno obliko, ki je optimizirana s plaščem za tok zraka na kolesu. Vse to je vodilo do izdelave povsem karbonskih obročnikov, ki imajo na nasprotni strani od pogona najbolj aero obliko, kar jo trenutno omogoča našo razumevanje, na pogonski strani pa najboljšo možno aero obliko, ki jo še omogoča umestitev pogona in menjalnika.

Da bi prihranili vsak mogoč vat smo v naša pesta dodali še keramične ležaje CeramicSpeed ter račno DT Swiss 240. Vsak obročnik 321 Disc je že ob nakupu tudi 2Bliss Ready, dobili pa boste tudi podloženo vrečo, hitri zapenjalec ter ventil za sistem tubeless.

Obročniki 321 Disc so oblikovani in konstruirani za najbolj brezkompromisne športnike na svetu, in so najbolj napredni polni obročniki za dirko z uro.

  • Tip obroča: povsem karbonski poltubular, 2Bliss-Ready
  • Material obroča: karbon
  • Zavorna površina: samo za disk zavore
  • Globina obroča: poln obroč (disk)
  • Širina obroča: notranja 19 mm, zunanja 27.3 mm (pri zavorni površini)
  • Zadnje pesto: Roval Disc 142x12mm, ležaji CeramicSpeed, račna DT Swiss 240, za 11-redne sisteme
  • Način sestave: ročno sestavljeni
  • Dodatno: podložena vreča Roval, ventil Roval tubeless, pokrov žepa ventila Roval
  • Teža: 1015g
    Proizvajalec: Specialized ZDA
    Modelno leto: 2019
    Možnost nakupa: V letu 2020
    Dobavljivost izdelka: Po naročilu. Dobimo ali odpošljemo povprečno v 8 delovnih dneh, če je artikel dobavljiv pri proizvajalcu ali dobavitelju
    Posodobljen: 2020 februar

    EXTRA d.o.o.

    1. Dodatni podatki za kolesa:

    Izbira prave velikosti okvirja za kolesa TREK
    Izbira prave velikosti okvirja za kolesa AUTHOR
    Izbira prave velikosti okvirja za kolesa SPECIALIZED
    Izbira prave velikosti okvirja za kolesa ROMET

    Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Torpado (v pripravi)
    Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Esperia (v pripravi)
    Izbira prave velikosti okvirja za kolesa BMC (v pripravi)
    Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Pinarello (v pripravi)

    2. Dodatni podatki o kolesarskih čevljih:
    S spodnjimi tabelami lahko ugotovite točno številko čevlja. V kolikor ste na meji med številkami, vedno izberite večjo številko. Kolesarski čevelj morate izbrati vsaj eno številko večjo kot nosite elegantni čevelj.
    Kako izmerimo dolžino stopal (vedno izmerite obe: levo in desno!):


    Izbira velikosti - številke čevlja Shimano 
    Izbira velikosti - številke čevlja Specialized
    Izbira velikosti - številke čevlja Bontrager (v pripravi)
    Izbira velikosti - številke čevlja Sidi

    3. Dodatni podatki o pravilni izbiri velikosti čelad:

    Pravilna izbira čelade Specialized
    Pravilna izbira čelade Bontrager

    4. Dodatni podatki o pravilni izbiri sedeža:

    Pravilna izbira sedeža Specialized
    Pravilna izbira sedeža Bontrager (v pripravi)

    5. Dodatni podatki o pravilni izbiri cestnega krmila:

    Pravilna izbira cestnega krmila vseh proizvajalcev(v pripravi)

    6. Dodatni podatki o pravilni izbiri velikosti oblačil:

    V pripravi...



    Za dodatna vprašanja nas lahko kontaktirate:

    Telefon: +386 (0)2/745-01-33 
    Telefon: +386 (0)2/745-03-34
    E-naslov: eurobike@eurobike.si

    Opis proizvajalca: Kolesarski del predstavlja približno 50 % skupnega časa triatlonske dirke, zato je izbira opreme tista, ki lahko naredi razliko med prvim in petim mestom, in noben drug kos opreme vam ne bo prihranil toliko časa kot polni obročniki. Tradicionalno oblikovani polni obročniki so hitrejši kot njihovi sorodniki z naperami, smo z modelom Roval 321 Disc za disk zavore tradicionalno obliko obrnili na glavo ter ustvarili najhitrejši obročnik na planetu.

    Polni obročniki so pogosto razvrščeni v dve kategoriji—popolnoma ravne s strukturo, ki jo narekujejo karbonska vlakna in imajo v notranjosti satenasto polnilo, ter tiste z naperami, ki jih pokrivajo karbonska vlakna. V našem iskanju podiranja tradicije smo model 321 izdelali z eno plastjo karbonskih vlaken 1k na vsaki strani, vse skupaj pa povezuje posebno oblikovan most. Zaradi visokih stroškov proizvodnje se takšna vrsta karbonskih vlaken le redko uporabi za izdelavo karbonskih delov, vendar pa ponuja številne prednosti z vidika učinkovitosti. Ta karbon je veliko lažji od drugih tipov karbona, na primer 3k ali 12k, in ga lahko polagajo le najbolj spretni mojstri.

    Togost je pogosta vroča tema v svetu polnih obročnikov, nam pa se zdi zanimiva tema pogovora. Dolgo se je mislilo, da sta učinkovit prenos moči in visoka togost neposredno povezana, vendar smo po intenzivnih testiranjih na terenu ugotovili, da temu sploh ni tako. Pravzaprav so bili naši prvotni obročniki tako togi, da se pod močjo sploh niso upogibali z okvirjem in zato so zavore drsale ob zavorno površino. Zaradi tega dobimo lažno percepcijo upogljivega obročnika, v resnici pa so obročniki pravzaprav preveč togi. Da bi odpravili težavo drsanja zavornih oblog smo najprej oblikovali optimalno aero obliko in nato delali na naših interno zastavljenih ciljih glede togost, ki so ustrezale želeni togosti okvirja.

    In čeprav je bila skupna nizka teža naša prioriteta pri razvoju, smo se vendarle osredotočali predvsem na aerodinamiko. Ure dela z računalniško analizo dinamike tekočin in testiranja v vetrovniku Win Tunnel so pomagal razviti še nikoli prej videno obliko, ki je optimizirana s plaščem za tok zraka na kolesu. Vse to je vodilo do izdelave povsem karbonskih obročnikov, ki imajo na nasprotni strani od pogona najbolj aero obliko, kar jo trenutno omogoča našo razumevanje, na pogonski strani pa najboljšo možno aero obliko, ki jo še omogoča umestitev pogona in menjalnika.

    Da bi prihranili vsak mogoč vat smo v naša pesta dodali še keramične ležaje CeramicSpeed ter račno DT Swiss 240. Vsak obročnik 321 Disc je že ob nakupu tudi 2Bliss Ready, dobili pa boste tudi podloženo vrečo, hitri zapenjalec ter ventil za sistem tubeless.

    Obročniki 321 Disc so oblikovani in konstruirani za najbolj brezkompromisne športnike na svetu, in so najbolj napredni polni obročniki za dirko z uro.

    • Tip obroča: povsem karbonski poltubular, 2Bliss-Ready
    • Material obroča: karbon
    • Zavorna površina: samo za disk zavore
    • Globina obroča: poln obroč (disk)
    • Širina obroča: notranja 19 mm, zunanja 27.3 mm (pri zavorni površini)
    • Zadnje pesto: Roval Disc 142x12mm, ležaji CeramicSpeed, račna DT Swiss 240, za 11-redne sisteme
    • Način sestave: ročno sestavljeni
    • Dodatno: podložena vreča Roval, ventil Roval tubeless, pokrov žepa ventila Roval
    • Teža: 1015g
      Več informacij
      Opis

      Opis proizvajalca: Kolesarski del predstavlja približno 50 % skupnega časa triatlonske dirke, zato je izbira opreme tista, ki lahko naredi razliko med prvim in petim mestom, in noben drug kos opreme vam ne bo prihranil toliko časa kot polni obročniki. Tradicionalno oblikovani polni obročniki so hitrejši kot njihovi sorodniki z naperami, smo z modelom Roval 321 Disc za disk zavore tradicionalno obliko obrnili na glavo ter ustvarili najhitrejši obročnik na planetu.

      Polni obročniki so pogosto razvrščeni v dve kategoriji—popolnoma ravne s strukturo, ki jo narekujejo karbonska vlakna in imajo v notranjosti satenasto polnilo, ter tiste z naperami, ki jih pokrivajo karbonska vlakna. V našem iskanju podiranja tradicije smo model 321 izdelali z eno plastjo karbonskih vlaken 1k na vsaki strani, vse skupaj pa povezuje posebno oblikovan most. Zaradi visokih stroškov proizvodnje se takšna vrsta karbonskih vlaken le redko uporabi za izdelavo karbonskih delov, vendar pa ponuja številne prednosti z vidika učinkovitosti. Ta karbon je veliko lažji od drugih tipov karbona, na primer 3k ali 12k, in ga lahko polagajo le najbolj spretni mojstri.

      Togost je pogosta vroča tema v svetu polnih obročnikov, nam pa se zdi zanimiva tema pogovora. Dolgo se je mislilo, da sta učinkovit prenos moči in visoka togost neposredno povezana, vendar smo po intenzivnih testiranjih na terenu ugotovili, da temu sploh ni tako. Pravzaprav so bili naši prvotni obročniki tako togi, da se pod močjo sploh niso upogibali z okvirjem in zato so zavore drsale ob zavorno površino. Zaradi tega dobimo lažno percepcijo upogljivega obročnika, v resnici pa so obročniki pravzaprav preveč togi. Da bi odpravili težavo drsanja zavornih oblog smo najprej oblikovali optimalno aero obliko in nato delali na naših interno zastavljenih ciljih glede togost, ki so ustrezale želeni togosti okvirja.

      In čeprav je bila skupna nizka teža naša prioriteta pri razvoju, smo se vendarle osredotočali predvsem na aerodinamiko. Ure dela z računalniško analizo dinamike tekočin in testiranja v vetrovniku Win Tunnel so pomagal razviti še nikoli prej videno obliko, ki je optimizirana s plaščem za tok zraka na kolesu. Vse to je vodilo do izdelave povsem karbonskih obročnikov, ki imajo na nasprotni strani od pogona najbolj aero obliko, kar jo trenutno omogoča našo razumevanje, na pogonski strani pa najboljšo možno aero obliko, ki jo še omogoča umestitev pogona in menjalnika.

      Da bi prihranili vsak mogoč vat smo v naša pesta dodali še keramične ležaje CeramicSpeed ter račno DT Swiss 240. Vsak obročnik 321 Disc je že ob nakupu tudi 2Bliss Ready, dobili pa boste tudi podloženo vrečo, hitri zapenjalec ter ventil za sistem tubeless.

      Obročniki 321 Disc so oblikovani in konstruirani za najbolj brezkompromisne športnike na svetu, in so najbolj napredni polni obročniki za dirko z uro.

      • Tip obroča: povsem karbonski poltubular, 2Bliss-Ready
      • Material obroča: karbon
      • Zavorna površina: samo za disk zavore
      • Globina obroča: poln obroč (disk)
      • Širina obroča: notranja 19 mm, zunanja 27.3 mm (pri zavorni površini)
      • Zadnje pesto: Roval Disc 142x12mm, ležaji CeramicSpeed, račna DT Swiss 240, za 11-redne sisteme
      • Način sestave: ročno sestavljeni
      • Dodatno: podložena vreča Roval, ventil Roval tubeless, pokrov žepa ventila Roval
      • Teža: 1015g
        Proizvajalec: Specialized ZDA
        Modelno leto: 2019
        Možnost nakupa: V letu 2020
        Dobavljivost izdelka: Po naročilu. Dobimo ali odpošljemo povprečno v 8 delovnih dneh, če je artikel dobavljiv pri proizvajalcu ali dobavitelju
        Posodobljen: 2020 februar
        Napišite vaše lastno mnenje
        Only registered users can write reviews. Please Sign in or create an account

        EXTRA d.o.o.

        1. Dodatni podatki za kolesa:

        Izbira prave velikosti okvirja za kolesa TREK
        Izbira prave velikosti okvirja za kolesa AUTHOR
        Izbira prave velikosti okvirja za kolesa SPECIALIZED
        Izbira prave velikosti okvirja za kolesa ROMET

        Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Torpado (v pripravi)
        Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Esperia (v pripravi)
        Izbira prave velikosti okvirja za kolesa BMC (v pripravi)
        Izbira prave velikosti okvirja za kolesa Pinarello (v pripravi)

        2. Dodatni podatki o kolesarskih čevljih:
        S spodnjimi tabelami lahko ugotovite točno številko čevlja. V kolikor ste na meji med številkami, vedno izberite večjo številko. Kolesarski čevelj morate izbrati vsaj eno številko večjo kot nosite elegantni čevelj.
        Kako izmerimo dolžino stopal (vedno izmerite obe: levo in desno!):


        Izbira velikosti - številke čevlja Shimano 
        Izbira velikosti - številke čevlja Specialized
        Izbira velikosti - številke čevlja Bontrager (v pripravi)
        Izbira velikosti - številke čevlja Sidi

        3. Dodatni podatki o pravilni izbiri velikosti čelad:

        Pravilna izbira čelade Specialized
        Pravilna izbira čelade Bontrager

        4. Dodatni podatki o pravilni izbiri sedeža:

        Pravilna izbira sedeža Specialized
        Pravilna izbira sedeža Bontrager (v pripravi)

        5. Dodatni podatki o pravilni izbiri cestnega krmila:

        Pravilna izbira cestnega krmila vseh proizvajalcev(v pripravi)

        6. Dodatni podatki o pravilni izbiri velikosti oblačil:

        V pripravi...



        Za dodatna vprašanja nas lahko kontaktirate:

        Telefon: +386 (0)2/745-01-33 
        Telefon: +386 (0)2/745-03-34
        E-naslov: eurobike@eurobike.si

        EKSTRA d.o.o.
        TRGOVINA EUROBIKE 

        E: eurobike@eurobike.si

        T: +386 (0)2 745 01 33
            +386 (0)2 745 03 34

        Facebook

        Preberite več...

        Eurobike Trgovina
         

         
         
        © 2005 - 2020 Ekstra d.o.o. Vse pravice pridržane. E: eurobike@eurobike.si T: +386 2 745 01 33  in +386 2 745 03 34. Cene vsebujejo DDV. Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.  Avtorji.